Wednesday, February 5, 2020

[Rush Limbaugh] New comment on House Speaker Nancy Pelosi ripped up a copy of Pre....

Erin Burnett has left a new comment on your post "House Speaker Nancy Pelosi ripped up a copy of Pre...":

نانسی پلوسی سخنرانی ترامپ را در انتهای آدرس آدرس اتحادیه پراکنده کرد

سخنگوی مجلس نانسی پلوسی پس از پایان سخنان رئیس جمهور سه شنبه شب ، نسخه پیش فرض آدرس اتحادیه رئیس جمهور دونالد ترامپ را پاره کرد. این اقدام پس از آن صورت گرفت كه ترامپ در ابتدای آدرس دست كشیده خود را تكان نداد.

پلوسی و معاون رئیس جمهور پنس (که به عنوان رئیس مجلس سنا نیز فعالیت می کند) در حالی که او خطاب خود را مطرح کرد ، پشت ترامپ ایستادند. پس از پایان کار ، پنس در حالی که ترامپ تکان داد و با اعضای حاضر در نزدیکی گفت و گو گفتگو کرد ، اما Pelosi کار سریع را برای خرد کردن نسخه سخنرانی قبل از او انجام داد.

پس از دریافت آن نسخه از سخنرانی در آغاز جلسه شب ، Pelosi دست خود را دراز کرد. ترامپ آن را تکان نداد ، اما او قبلاً به چهره کنگره روی آورده و ممکن است ژست او را ندیده باشد. شایان ذکر است که ترامپ نیز دست پنس را تکان نداد.

به نظر می رسید که پلوسی در طی سخنرانی به اظهارنظرهای ترامپ درباره ایالت وطنی کالیفرنیا واکنش نشان داد و در بعضی مواقع به دموکرات ها پیام هایی را برای حفظ نظم ارائه می داد.

لحظه سخنرانی تقریبا بلافاصله توییتر را روشن کرد. در سمت چپ ، برخی او را ستایش می کردند ، مانند شارلوت کلیمر از کمپین حقوق بشر ، که او را "قهرمان" و "افسانه" نامید. "در سمت راست ، Pelosi مورد تهدید قرار گرفت. مایکل ساوجی ، مجری رادیو اظهار داشت كه در مقابل جهان ذوب شده است.

پلوسی در پاسخ به این سؤال كه چرا سخنان خود را نابود كرده است ، به فاكس نیوز گفت: "این كار مؤدبانه است كه با در نظر گرفتن گزینه های دیگر اقدام كنید."

کاخ سفید بیانیه ای را پس از آدرس صادر کرد و اظهار داشت: "برای چنین شبی بسیار بزرگ ، او مطمئناً رفتاری بسیار کوچک داشته است."

به نظر می رسید رسانه ها نیز از اقدامات Pelosi غافلگیر شدند.

NBC News "لستر هولت" آن را "لحظه خیره کننده" خواند ، در حالی که همکارش چاک تاد در عوض روی محتوای کاغذ پاره شده گفت: "تاکنون در یک مرحله از اتحادیه سنتی اتحادیه در این مرحله برداشته شده است ... این فقط زمان آن است که ما هستیم" دوباره آنرا دولت اتحادیه می نامند. این یک لیست چک انتخاباتی محافظه کار بود تا مطمئن شود که به هر گروه علاقه خاصی ضربه می زنید. "

در مورد Fox News ، مارتا مک کالوم به سادگی با گفتن "این چیزی است" واکنش نشان داد.

این اولین بار نیست که Pelosi یک لحظه ویروسی قادر به GIF در طول کشور اتحادیه ایجاد می کند. سال گذشته ، او به طرز نامحسوسي در چهره ترامپ چسبيد ، و عباراتي را پوشانده است كه هزاران مميز را راه انداخته است.

او همه کارها را مانند سالهای گذشته انجام نداد. سخنگوی مجلس به طور معمول عصر عصر شروع می کند و می گوید: "من این افتخار و افتخار ویژه را دارم که به شما رئیس جمهور ایالات متحده می گویم."

در عوض ، امسال ، Pelosi یک توضیح مختصر داشت: "اعضای کنگره ، رئیس جمهور ایالات متحده".

Unsubscribe from comment emails for this blog.



Posted by Erin Burnett to Rush Limbaugh at February 5, 2020 at 5:56 AM

No comments:

Post a Comment