Saturday, February 8, 2020

[James Carville] New comment on Democratic strategist James Carville on Pres. Trum....

Erin Burnett has left a new comment on your post "Democratic strategist James Carville on Pres. Trum...":

جیمز کارویل به دموکرات ها هشدار داد که اشتباه بزرگی را در سال 2020 انجام دهند

جیمز کارویل به دموکرات ها هشدار داد که اشتباه بزرگی را در سال 2020 انجام دهند...

استراتژیست دموکراتیک دموکراتیک و مغز پیروزی بیل کلینتون در سال 1992 به MSNBC گفت: "ما باید تصمیم بگیریم که می خواهیم چه چیزی باشیم". "آیا می خواهیم یک فرقه ایدئولوژیک باشیم یا می خواهیم غریزه اکثریت داشته باشیم تا یک حزب اکثریت باشد؟"
در قلب انتقاد کارویل ، آغوش حزب از نظر او ، مواضع لیبرال شدید مانند "افرادی که از سلول های زندان رأی می دهند. ... ما در مورد عدم داشتن مرز صحبت می کنیم." (در مباحثات دموکراتیک ، چندین کاندیدای ریاست جمهوری از عدم صلاحیت مهاجرت غیرقانونی حمایت کردند. و در یک شهربازی سی ان ان در بهار سال 2019 ، سناتور برنی سندرز اظهار داشت که وی ممکن است به رأی دادن به مجرمان زندانی بازگردد.)
به طور گسترده تر ، کارویل معتقد است که حزب وی از پایان عمیق لیبرال خارج شده است - حمایت از سیاست های مهاجرت و مراقبت های بهداشتی (از جمله چیزهای دیگر) که به سادگی فاقد حمایت اکثریت کشور است.
این انتقاد به طور مستقیم به امثال سندرز ، مستقل ورمونت انجام می شود ، که از ابتدای هفته آینده در نیوهمپشایر آغاز می شود ، یکی از برگزیدگان نامزد دموکرات ها است.

"برنی سندرز دموکرات نیست" ، کارویل ، که تایید پیشنهاد طولانی ریاست جمهوری از سناتور مایکل بنت کلرادو را دارد ، در مصاحبه ای که روز جمعه انجام داد به Vox گفت. "او هرگز دموکرات نبوده است. او یک ایدئولوگ است."
(این احساسات انتقاد از سندرز را که اخیراً توسط هیلاری کلینتون ارائه کرده است ، تکرار می کند: "هیچ کس از او خوشش نمی آید ، هیچ کس نمی خواهد با او همکاری کند ، او کاری نکرد. او یک سیاستمدار حرفه ای بود. همه اینها فقط بالونی است و احساس می کنم خیلی بد هستم که مردم مکیده شدند. داخل آن. ")
از نظر هواداران ساندرز ، حمله از چهره ای مانند کارویل جای تعجب نخواهد داشت - و احتمالاً اعتقاد خود را به درستی علت سناتور و لزوم رد درخواست های اعتدال و عملگرایی بیشتر خواهد کرد.
اما آنچه کارویل انجام داده است - با ترس و وحش در MSNBC و مصاحبه پیگیری وی با Vox - چارچوب انتخاب دموکرات ها در سال 2020 بهتر از هر کاندیدایی است.
آیا دموکرات ها درباره پاکی یا عمل گرایی هستند؟ یا به تعبیر کارویل:
وی گفت: "بحث واقعی در اینجا این است که برخی فکر می کنند آرزوی واقعی برای یک انقلاب چپ در این کشور وجود دارد و اگر ما فقط به افرادی که این احساس را دارند درخواست می کنیم ، رشد خواهیم کرد و آنها را هیجان زده می کنیم و پیروز خواهیم شد. یک کلمه وجود دارد که بسیاری از مردم از آن متنفر هستند: من عاشق سیاست هستم. به معنای ایجاد ائتلاف برای پیروزی در انتخابات است. این بدان معنی است که گاهی مجبور به نشستن و گوش دادن به آنچه مردم فکر می کنند و متناسب با متن پیام شما می شود گوش دهید. "

نکته: ممکن است شما کارول را دوست نداشته باشید - یا راه صریح و بی پرده ای که خودش ابراز می کند. اما او اشتباه نمی کند. دموکرات ها با یک مسیر بسیار متفاوت در پیش است که در جاده هستند. آنها چه مسیری را انتخاب می کنند نه تنها در سال 2020 بلکه فراتر از آن می تواند شانس آنها را تعیین کند.

Unsubscribe from comment emails for this blog.



Posted by Erin Burnett to James Carville at February 8, 2020 at 6:29 PM

No comments:

Post a Comment